Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Far min, Carola, Gabe, Fredrik o jag hade en grym kväll i torsdags.

Eftersom jag lagade maten så var den förstås kanongod ; ) Och efter poker, som jag åkte ut som andra man i, så tog vi en promenad på bakgården.

Maria och Robin kom förbi en sväng också.

Läggdags.

Jag trivs på arbetet!

Efteråt, när jag kommit hem och gjort ordning mig, åkte pappa, C och jag till stan. Strosade runt och fikade på ett grymt mysigt café.

Träning. 20 min kondition. Rygg, biceps, triceps, mage... blev det. Sen var det tänkt 20 min kondition till men det blev 10. Hade bråttom hem för att packa om och åka till Lerum.

Reines födelsedag! Grillning. Lill-Erik hade precis fått en båt som hette "Isabelle" som han sprang fram och visade mig nästan precis när jag klivit innanför dörrarna. Vad nöjd han var! :D




Både Erik och jag skrattade så vi höll på att kikna när jag kom fram med Kameran, och han försökte gömma sig. Vi kanske för en gångs skull hade lika roligt... en unge och jag. Annars tror jag att jag har lite roligare än barnen när jag leker med dem =P haha!

Gabe hämtade mig vid 22, hade faktiskt en fantastiskt rolig kväll!

Idag hade jag velat åka till kunälv på kungahälla medeltidsdagar.... men det blir inte så. Nu har jag softat med Gabe på morgonen. Snart ska jag iväg och träna med Therese.
Sen får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0