Semesterhälsning!

Guuu vad underbart med semester.

Efter en nattlig bilfärd från Lerum till Hofors och lite smömn, vaknade Gabe och jag till en härlig Opa-frukost bestånde av ägg, kaffe, smörgås, korv, skinka, ost.... grösnaker.... och andra läckerheter.

Trött.  Men en promenad till bruket (centrum) blev det, sen fotboll, stickning, spelande och god mat. Sova. Efter frukost på tisdagen skjutsade morfar oss till stationen och ett tåg som tog oss till Borlänge.
  
Hofors. Här satt G och jag och tog igen oss efter lite shoppande.
Ubåt och dricka från Arnes, kan det bli bättre?!


I borlänge hämtade Mats upp och och ÄNTTLIGTEN fick jag träffa älskade Malin och Sixten.
Världens finaste lillkille. <3
  
  
Glad skit. =P Charmigare unge får man leta efter. Jag saknar dem redan.

Vi tog deet lunt. käke potattissalad och rostbiff på picknick vid  Aspan. Ett dopp i det blå blev det också, årts första.
Sen grillning och fotboll innan läggdags. Och jag fick ha Sixt en del. byttte faktisk blöja för förs gången.. några gånger. Underbart! (undrar om man tycker det när man måste bya varje dag och natt? =P) 


(pappas  tanggenbord är lite cp, så nu beror den dålligaa sttavningeniinte baraa på mig!)


Onsdag åkte vi ttill gävle.  Åt lunch med Emma, God veg.  sallad. sen shoppade vi lite  tills tåget tilll ÖÖstersunndd  aavvggick 17::27.. rullade in i östersund över en timma sent. Men fram kom vi, och det var ju skönt!! :D 

Skönt att träffa Emma igen, det blir inte alls så ofta som man skulle önska.
 
  
 

Hittills har det varit lugna dagar. Lite små utflykter, och denna morgonen började med en prommenad utanför huset. Gött!
 
  
  

Take care!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Muu! Härligt väder det var. :)

2010-07-06 @ 18:40:00
Postat av: nicole

Härlig blogg:)



var med i tävlingar och kommentera nya kollektioner på min blogg

/Shoppaholly

2010-07-06 @ 18:57:13
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: joe

Jag blev g-L-A-D att läsa din blogg. Den har "knorr" och glimten i ögat! Om du visste vad jag kommit igång med smycketillverkning. Stenar- visste du att det finns stentumlare för hobbybruk. Stenarna får gå i sand i tumlaren över natten och på morgonen är de blanka och mjuka.

2010-07-13 @ 09:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0