Norrmän och skor!

Här målar jag ett par skor till min lillebrors flickvän.


Igår träffade jag Norrmän, i Floda. Gabes kusiner och deras mamma. Jag var lite nervös innan för att jag inte skulle förstå någonting, men det gick långt över förväntan, Bra! Och trevligt var det! 

Idag bär det av mot Åsa för en stor släktträff med folk från Gabes mors sida. Regnet kan hålla sig i molnen till åtminstonne 22 ikväll tycker jag.

Jag har bakat sockerkaka och gjort grillspätt med kryddkorv och marinerade champinjoner nu på morgonen. Dricka och andra tillbehör tillkommer, de blir nog mums.  

Kameran är laddad så nu är det bara att välja ut nå kläder och piggna till så är jag klar för start! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0