Mössa!

Vaknade sent. Det har jag gjort i stort sätt hela semestern nu. Idag åt jag inte frukost förrän strax innan 11. Men på semestern får de la va så!

Sen har jag stickat klart två mössor nu. En liten, som jag tänkte att Noah kunde få sen om han vill och kan ha den. och en till mig. Den blev likosm en "hatt-mössa" : )


'
Och tiden bara far iväg. Snart är det kväll och vi ska skjutsa iväg Carola på stan. Tänkte käka ett mål på Max då, har faktiskt varit sugen på det i fleda dagar nu. Sen får vi se.

Hittills har det i alla fall varit en soft dag ute i solen, och stickande.
Kanske lite cubb innan vi far in till Östersund?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mössa, hemmastickad mössa.... droool... jag vill ha

2010-07-08 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0