Imse vimse....

Riktigt skönt att träna idag. Nu vill jag bara bli starkare och få bättre kondition. Kör!!!

Hm, ja så brukar jag tänka när jag börjar, men iaf ska jag ta en runda i morgon också, med Therese. Så hoppas jag att jag fortsätter vara klok och investara tid i min kropp!



Jag har läääänge velat tattuera mig. Och har tänkt på flera allternativ som återkommit. Ett av de jag tänkt på längst är en spindel.  Det bestämde jag redan när jag näst intill var fobiskt rädd för de åttabenta... äckel... ehem... krypen. 

Nu har det snart gått tio år, så ingen kan påstå att det är ett förhastat beslut.

En spindel sympolicerar någonting viktigt om, och för mig. Så det kanske blir en spindel tillslut. Till att börja med.

(Inte som den jag kladdade ihop i paint här ovanför. Var inte oroliga! ; )   )


Hunnit lyssna på mer musik nu med jag lagat mat och städat lite. bl a
-Hardcore superstars album från 2005. Klockrent.
-Sator
-Foofighers album: Echoes, silence, patience and drace. "Som musik för öronen..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0