poker, bad och grillning

Simmtur i  en tjärn inärheten av huset i Trusta.
(Jaja, jag får erkänna... jag doppade bara benen. Men de andra badade förfullt!)


Gabe, the man! <3

Far min, syster Maria, Gabe och jag for in till östersund en sväg på förmiddagen. För min del blev det hudvårdsprodukterer och en "mina vänner"-bok  som jag ska plåga mina änner på denna resan med =P

Igår kväll blev det en MoraNisse-shot var, några galliano-kaffe, och ett par bärs till fotboll och Texas hold em spel. Roligt!

Riktigt god mat också. Sallad, mmmm..... och gott kött. Pappa kan.

Det har blivit som en liten tradition nu att Gabriel fyller pappas stövel med bärs, och dricker. Festligt värre. Det går ju i endel. Igår blev det som tur var bara en stövel, inte 3-4 som sist, ha! Ohhh... bra de.



Jag hoppas på lite mer poker ikväll efter matchen (innan det får vi tjejer inte med oss karlarna på någonting, faktiskt!) Jag behöver öva så jag slutar va så feg ; ) Jag kom trea igår, men tänkte satsa på andraplatsen idag. Minst!


Kommentarer
Postat av: Gabe

Ja, den där stöveln gäller ju att ha rättvänd så man inte blir helt nedskvätt. Den ska jag använda på dig när du är dum! :D

2010-07-06 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0