Jaha, nu passar det!

VFU idag. Bästa dagen hittills. Precis när jag slutar så ska man känna sig lite varmare i kläderna, självklart. "Ja ä inte bitter". =P Får se hur det känns nästa termin! Nu verkar det gå åt rätt håll i alla fall.

Hela eftermiddagen har jag setat med olika program som vi ska använda till vårat projektarbete. Nä, inte hela efermiddagen, men nästan. Lite pizza har jag hunnit käka, och en dysch har jag tagit. Och snart blir det till att baka pepparkakor!

Kanske blir det en film lite senare, men vi får se. Har planerat att gå upp tidigt, tidigt för att simma i morgon innan handledningen med min basgrupp på förmiddagen... men vi får se hur det går med det. Bra, tror jag ; ) Om jag lägger mig i tid, och somnar.

Förresten var kvällen med Lisa i fredags alldeles härlig med mat, vin och en massa snack. Så som det ska vara. Sen var det mest skrivande. Eller inte. Jag var på stan några timmar med Lisa på lördagen, sen skrev jag lite. Och sov, efetersom det bara blev några timmars sömn natten innan eftersom jag ska envisas med att vakna alldeles för tidigt på helgerna (kvart i sju). Såg "så mycket bättre" och skrev lite till. Söndag, ja, då blev det mer skrivande. Och ännu en tur till stan för att inhandla lite smått och gott. Bl a julklappspapper så att klapparna slipper ligga synliga här hemma ; )

Jaja, jag blev i alla fall klar med min första hemtenta, och nu har jag fått min andra. Som skönt är ska den inte vara inlämnad förrän 17 januari. Men det gäller att inte lura sig själv med att det är Låååång tid kvar så att man har svinbråttom den 15 januari eller så. Jag tänkte börja lite lagom redan nu på jullovet. Det blir mycket bilåkande antar jag. Minst 24 timmar samanlagt, troligtvis mer. (Gbg-Hofors Hofors-Östersund och samma resa hem igen. Och så förhoppningsvis åkande i trakterna runtomkring de nämnda destinationerna) Woohoooo!


Bara för att jag tycker att den ser lite halvt creepy ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0