Slut på energi

Vet, har inte varit särskillt aktiv här. Men nu så! Idag ska jag skriva ett inlägg. Vad ska det handla om? Vet inte. Jag skriver på bara så får vi se : )

Nyss vunnit en settlers-omgång med Gabe, Fredrik och Magnus. Girlpower =P Innan dess har jag arbetat. Gårdagen bestod också av arbete ca 8-16, sedan var jag slutkörd. Blev inte mycket pluggande. Men idag har jag lyckats få ihop det sista till min obersvationsanalys och kan börja med diskussionsfrågorna till torsdag istället.

Trött var det ja. Nu har jag setat/suttit någon/några minuter och bara stirrat på skärmen. Tänker på saker jag borde göra. Som t ex plocka i hemmet, läsa kurslitteratur, sticka klart min mössa, laga middag, förebereda inför praktiken i morgon, färga håret..... och alla de saker jag VILL göra... men faen, orkar ingenting. Men NU har jag bestämt mig. Eter jag skrivit detta inlägg ska jag inte känna efter. Dricka ett par glas vatten och göra det jag ska så kan jag däcka sen. Bra va?

Nä, detta var inget intressant inlägg känner jag. Men det kanske speglar lite hur jag känt det mestadels sedan förra inlägget. (Kanske bättre att inte skriva alls då?) But I know, snart vänder det så får man lite energi igen! : )


Kommentarer
Postat av: Gabe

Grattis till vinsten! Nästa gång ska jag vinna! :D

2010-12-05 @ 17:50:10
Postat av: Lisa

Grattis till vinsten säger jag med! Jag tror bestämt att du måste lära mig lite tips och trix. För jag lyckas aldrig vinna mot pojkarna...:) Jag kommer till Gbg i helgen. Vi MÅSTE ses, det var alldeles för länge sedan nu!

Ta hand om dig och jag hoppas du känner dig piggare snart!

2010-12-05 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0