Jag vill bara dansa!!!

Nu har jag jobbat klart på tentan för idag. Kanske man kan tycka att jag borde skriva på den i stället för att kolla facebook, skriva ett blogg-inlägg eller lyssna på bra musik? Eller ännu värre att jag gör ordning mig, ska ut och käka med Värdens Bästa Lisa som kommer från Karlstad hit, och kanske till och med dricka ett par/några glas vin och HA ROLIGT? Jaja, allt är prioriteringar. Resten av helgen får jag ägna åt min första hem-temntamen.

Idag gjorde jag en VFU-dag, och hör och häpna; det var första dagen som jag hade svårt att dra mig från förskolan. jag ville faktiskt stanna längre än jag behövde! Nu var det ju så att jag inte hann vara kvar längre, men bara känslan var underbart bra :D

Dansa, dansa, dansa... jag e så grym i paint! =P Men grymt roligt är de iaf.



Kommentarer
Postat av: Gabe

Vilken helt underbar bild! :D

2010-12-14 @ 14:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0