Mellanålder

Man tar bort sprit med sprit, (spritpenna med t ex fönsterputs) gummi med gummi (skomärken på golvet med skosulan), osv när det gäller städning. Kanske det gäller detta fler saker som jag inte tänkt på tidigare?

Jag kom att tänka på det eftersom jag hade en riktig träningsvärk igår, men så tog jag ett träningspass till och vipps så var den värsta värken borta. Alltså, ta bort träningsvärk, med mer träning(svärk)?!

Fast ja, man tar ju inte bort regn med mer regn. Eller dryg värme med mer värme... Eller smutsiga kläder med mer smuts... även om det vore bra! : )


Jag var bara tvungen att lägga upp några nytagana "fjortisbilder". Ska jag skämmas?

Lite kanske. Men jag känner mig rätt skitzo, i en sådan ålder där man varken är ung eller gammal, så då kan jag ju göra lite som jag vill när jag känner att det passar? ; )
Nu är Badrummet skinande rent.

Mitt hår ska förhoppningsvis glänsa rödare än på länge
eftersom jag nu färgat det.

Bakverket till imorgon är uttaget ur ugnen och nyligen har jag målat klart ett kort som jag ska skicka till en gammal arbets/praktikplats. Ibland saknar jag Falun riktigt mycket.

Arenan. kolla gärna in    http://www.falun.se/arenan     lovely place!


Nu i eftermiddag har jag lyssnat till musik. Några plattor.

Bl a Hardcore supserstar- hardcore superstar. Kite- The hook, the line, the sinker.
Marina and the diamonds
- The family jewels. Pain of salvation-scarsick. kent-verkligen.
The killers
-sams town. Mötley crüe - new tattoo



Kommentarer
Postat av: Gabe

Du är och förblir för alltid min fjortis med fjortisbilderna. ler tihi! Puzzen!

2010-08-29 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0