Så mycklet man upplevt, gäller att påminna sig!

Jag fundrar lite på vad det är för band jag egentligen sett?

Kent x 6 el 7...  nästa lördag ännu en gång.
charta 77
Roky Erikson
Pain of salvation (akustiskt, MÅSTE ses live igen. Måste.)
Soundtrack of our lives x2
Hardcore superstar x 3
In flames
Stefan Sundström
Håkan hellström
Radioaktiva räker
Total Egon x 2
Chash diet
Lars Winnerbäck x 2
Gyllene tider
Hellacopers
Anna Terheim
Turbonegro
Nationalteatern
Elias and the wiskidz
The ark
Melody club x2
Mustach x2
HIM
30 seconds to mars
Ill nino
Rased fist


Ja, sen är det några handfulla artister/band till men de räknas knappast. Sådana som man sett bara för att... för att man råkat gå förbi eller på festival. Sådana som uggla, moffatts, lena ph, Laleh, Salem al fakir... ja, ni förstår?

Räknas Sabaton? I skolans idrottssal samt på Seaside i falun? ...för ca 8 år sedan. Hm, ja de var ju spelningar i alla fall : ) Ninja dolls, Panzer princess har satt sina spår hos mig också.

Men jag kan säga att det inte alls blir så ofta som man ser något som man vill, inte alls faktiskt.

Kanske ska börja ta mig på spelningar ensam när ingen vill med? Det är ju en upplevelse det med.

I lördags var jag utanför Åsa på släktträff med Gabes familj. Riktigt trevligt och underbar miljö. Kul att träffa och se så många av Gabes släktingar.



Det ser inte ut som att vi var så värst många på bilderna, men det var vi!


Har riktigt många fina foton från den dagen, men vill inte visa några ansikten utan lov.

På eftermiddagen/kvällen kom en räv och smög omkring. Riktigt djärv! Nästan som tam. Lite läskigt när han försökte ta sig in i huset på slutet faktiskt. Men fantastiskt fin var den.

Jag är fortfarande riktigt förkyld och går bara till arbetet på ren vilja. När jag kommer hem om dagarna sover jag nästintill hela tiden. Vilar åtminstonne. Men om det inte går över snart måste jag kanske vlia ännu lite mer.

Jag måste tvätta, så jag har tvättid om 30 minuter. Kanske jag tar och målar lite också?
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Gabe

Den norske kaker var veldig bra! Et slikt ønske for meg selv når min bursdag!

2010-08-02 @ 21:02:38
Postat av: Gabe

Den norske kaker var veldig bra! Et slikt ønske for meg selv når min bursdag!

2010-08-02 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0