Titta ut, titta ut en minut

Mitt lilla favoritfönster. Och min lilla favorutblomma har fått en ny kruka och ny härlig jord att leva i. Hoppas den fortsätter att må bra nu! : )


Hittade dessa krukor, och fastnade direkt. Har två i köksfönstret nu, de passar riktigt fint till mina spindelvävs-gardiner! : )


Har bytt ut frukten mot fjärrkontroller och en datamus. Hm, nyttigt? Nä, jag kanske ska lägga i bananer, äpplen och apelsin eller andra frukter ist. Det ser lite trevligare ut om inte annat. Vi får se om jag tar tag i det eller låter det vara som det är. Frukt kan man ju faktiskt ha i kylem man man vill...

En öl och lite lyckad chilloi con carne senare sitter jag här och funderar på hur denna fredagkvällen ska fortgå. Jag tror att det lär bli lugnt.

I morgon kväll ska jag se kent på träggårn i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: Gabe

Plastblommorna var en SÅ bra ide!

2010-08-06 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0