Spelkväll och den (nästan) färdiga tavlan.

Nästan klar! Jag är rädd att jag ska kladda sönder den, men kommer kanske att göra någotning med himlen... stjärnor?

Tycker att det ser lite tråligt ut som det är nu. Men risken är att det kommer att se plottrigt ut då.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra ordining mig. Sen bär det av till Lerum för att hämta upp mamma. Ikväll blir det någonting lagat med lammfärs. Och spelande av div. spel med mamma, Gabe, Maria och Reine, det är säkert det! Resten blir en överraskning.
Oooh, spännande... : )

Kommentarer
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Söt tavla! :)



Svar:

Tacktack! :) Jag hittade dig genom att googla efter "kulturellt meningsskapande göteborg", ville se vilka mer som skulle gå det utbildningen, så att man kanske kunde känna igen någon (och inte vara ensam första dagen, haha). :)

Vi börjar den 1/9 kl.09.00 i Vasakyrkan. :)



(http://www.ufl.gu.se/digitalAssets/1312/1312937_lp-intro-2010-ht.pdf)

2010-08-13 @ 22:18:19
URL: http://captainkarrow.se/
Postat av: Gabe

Vilken underbart söt tavla. Som jag sagt, bättre än orginalet!

2010-08-14 @ 09:18:16
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Svar: Varsågod! :) Ja, jag väntar ivrigt på att få hem ett kuvert från GU...tycker allt bra att det kan komma snart. :) Bara så att du vet, du ska även anmäla dig på universitets hemsida innan den 20/8(här: http://www.ufl.gu.se/nyantagna/)...men den informationen lär man väl få när papprena kommer.



Nope, du är den enda jag har hittat faktiskt, men jag har svårt att tro att det bara är två som ska gå den, haha. ;)

Haha, samma här. Det börjar bli lite pirrigt nu iaf, mest för att man ska få lära känna nya människor och så. :)

2010-08-14 @ 23:29:42
URL: http://captainkarrow.se/
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Svar: Ja, min sambo gick tidigare på lärarprogrammet och studerar nu till socionom på GU, så jag fick höra lite information utav honom. Sedan har jag varit inne varje dag på GU:s hemsida och letat runt, haha..orkar inte vänta på snigelposten. ;)



Ja, det blir säkert jättebra, men det är nervöst ändå. :P

Jag har ingen aning hur jag ska peppa mig själv...kommer nog att göra lite som du, bita på naglarna och gå igenom vad som kan gå fel. Nä, men det blir säkert jättebra det här, bara nervöst inför hur det är att studera på universitet och hur människor kommer att vara. "Finns det några som klickar med mig?" och "Vem ska jag sitta bredvid?" är frågor som ställs i mitt huvud, haha...det löser sig men det är nervöst. :)

2010-08-15 @ 21:28:19
URL: http://captainkarrow.se/
Postat av: mia

Så himla fin tavla isa.. du är såå duktig! miss you!

2010-09-07 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0