OH No! Jag vill klippa mig....

Inte nu igen! Så fort jag håller på att få lite längre hår, som jag önskar, så får jag som en tvångstanke att jag vill klippa mig. Nu!

Åt minstonne lugg. Eller helt kort? Eller....

Jag tycker min nuvarande "frissyr" (eller avsaknaden av en sådan) är så enormt tråkig! Och tovig. Mycket bättre med en rejäl upplkipping så man kan tupera upp det utan att hela håret blir en stor dredlock.

Jag kom in på skola! Lärarprogrammet, kulturellt meningsskapande genom musik, rytmik och teater. I Göteborg!

Min förkylning har tagit ännu ett steg uppåt i jävlighetsgrad. När ska detta sluta?

Skulle precis skriva att Syster och Robin kommer förbi alldeles snart, men så fick jag sms om att de inte gör det. Så nej, detta var kanske inte ens värt att nämna. ; ) Tråkigt iaf.

Ja, då klär jag på mig och tar en sväng till Loke nu på en gång istället då!

Kommentarer
Postat av: Gabe

Nej, det blir ingen klippning för din del så länge jag andas!

2010-08-07 @ 17:31:15
Postat av: Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Grattis! Jag kom också in på det programmet! :)

2010-08-08 @ 00:48:43
URL: http://captainkarrow.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0