Slakt av LP-skiva

I går blev det body pump på förmiddagen, sen kom Mikaela på besök. <3

Vi köpte oss en grillad kyckling och wookade en massa grönsaker till. Sen blev de snack och frågespel tillsammans med gabe som också var hemma.

Kvällen bjöd på festigheter hos Stollen. Men när de andra gick ut drog jag, Gabe och T hemåt. Jag var grymt sugen på att fortsätta kvällen ute, men de var bara att tänka på monesyarna som fattas, så gick det bra att fint åka hem. =P 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Efter en god frukost tog jag och Gabriel en promenad till kviberg. Det tog ca 30 minuter i det fina vädret, ca 30 minuter på kvibergs marknad, och 30 minuter hem. Helt ok. 
Jag hittade sytråd, en guldgruva för mig kan man säga. Så s*tans dyrt annars ju! Och tråden verkade bra. 
 
Skålen har jag gjort av en LP skiva. Slakt, jag vet.

Men jag valde med omsorg ut den sämsta skivan jag kunde hitta.
(typ på kroatiska eller något annat språk som jag inte förstår...)  
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hann även träna idag också. När jag kom hem hade Gabriel lagat grymt god mat som vi avnjöt på vår härliga, inglasade balkong. 

Nu? Ja, om en kvart ska jag se på ett av mina absoluta favorit program på TV; Sverige!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0