Såhär bra borde varje lördag vara!

Efter ett par timmar på stan med Mickis, och en snabb sväng hem, så tog jag vagnen till centralen för att möta upp Världens Bästa Lisa. Väl hemma lagade vi svampmackor och drack ett par glas rött till. Himmelskt gott.

Efter maten förflyttade vi oss till soffan för att spela qube, frågespel om svenska ord. Riktigt roligt! Ännu något glas rött. Och efterätten, som ni ser på bilden nedan... Hallonsorbé och Asti sinzano. Om möjligt ännu mer himmelskt gott!

Efter ännu några timmars snack, spelande, lite mer vin och lite musik så kollade vi på klockan och knstaterade att det var sovdags.

------------------------------------------------------
Idag vaknade vi rätt tidigt, om man tänker på hur länge vi var uppe. Åt en god frukost, Jag, gabe och Lisa. Sen bar det iväg till kvivergs marknad där Lisa hittade en kanon (en liten snygg sak).
Sen Åkte vi tre till Triumf Glass i Sävedalen och njöt av en ett par-tre kulor i en varsin voffla i vårsolen. Mmmm!

-----------------------------------------------------------------------------------
Köpte en väska idag. Behövde en som inte var trasig, inte för liten, en som passar till det mesta.
Känner mig lite tantig i den, men ok, jag vänjer mig. Den är faktiskt rätt snygg. : )  
 
------------------------------------------------------------------------------------
Var även en sväng på stan med Lisa. Där träffade vi Anders och Olle, strosade runt lite tills de var matdags och de for åt sitt håll, jag åt mitt.

Kommentarer
Postat av: Gabe

Missade jag alltså ett gäng svampmackor då jag var borta?! Det hade inte suttit fel! Å andra sidan missade jag inte glass på lördagen, vilket var helt rätt! :D Och för övrigt tror jag inte du fått så här lite sömn på en hel helg på MINST två år.

2010-04-26 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0