mumsigheter och ortopedbesök

Jag har fått en ny favoritglass! Bara ett grymt plus att den är helt fri från kolesterol, mjölkprodukter och laktos. Grymt!

Fick ännu en present av syrran idag, bara sådär. Praliner. Körsbärslikör. Mmmmm! "för att du tycker om körsbär och du är en Queen!"
  
---------------------------------------------------------------------------------------------
Efter arbetet kollade jag och Gabe på film. Han är hemma och sjuk. hoppas verkligen inte att jag blir smittad! Är tyvärr inte vaccinerad. Däremot är Gabe det så jag tycker nog att det är lite konstingt att han fått influensa.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Senare på eftermiddagen idag var jag till ortopeden föt att kolla upp min fot. De trode inte att det var det felet första läkaren trode, så fick en ny remiss. Aja, hoppas det blir löst så jag kan börja röra mig och träna som jag vill igen. Och framförallt gå överhuvudtaget när de värsta perioderna sätter in. Det är inte lätt, speciellt när jag har ett arbete där man går i stort sett hela dagarna, och min dröm är att dansa! Haha! : )  
Men jag tror att de är felet på spåret nu, känns vettigt det denna läkaren sade. 
--------------------------------------------------------------------------------------------- 
Det enda pysslet jag hållit på med idag, är att sy ihop pulsvärmare till mobilfodral... eller vad det kallas. Ska bli presenter, men personerna som ska få dem vet redan om det : )  
--------------------------------------------------------------------------------------------- 
Host host och ett litet snörvel. Host host. host... Jag är forkyld, snälla låt det stanna vid det!  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0