Leende guldbruna ögon...

..eller "bajsbruna" som min retsticka till lillebror sa när vi var små. "Nääää, för de är faktiskt guldbruna!" skrek jag tillbaka "Nä, bajsbruna hihihihi" och så höll vi på. Syskonkärlek. Eller? Ja, självklart ; )  
 
--------------------------------------------------------------------------------------
Idag har Gabe och jag beställt tågbiljetter till båda Östersund och Hofors till sommaren. Och så billigt vi kom undan! (hade räknat med minst det dubbla) Vi ska bl a till Leksand sommarlkand med min bror och hans goa tjej! Vi hoppas på finväder såklart. Annars blir det sällskapsspel och bärs i stugan istället, låter riktigt bra det med. Längtar efter att träffa dem! : )
--------------------------------------------------------------------------------------
I går lagade jag och min syster en tänkt avskedsmiddag till vår kära mor som skulle bort i tre veckor till Indien. Tyvärr så kommer de (her best friend and mom) inte iväg nu då, eftersom flygen ställts in. Synd med tanke på all planering m m... men allt har en mining!
--------------------------------------------------------------------------------------
Apropå detta med att allt har en mining... så kan jag nog skatta mig lycklig att jag hamnat på min nya arbetsplats. Jag trivs riktigt, riktigt bra faktiskt. Önskar bara att mina andra ställen kunde bli lika givande. Det är ju så det ska vara! Givande, och känna att man bidrar med någonting.

Kommentarer
Postat av: Gabe

Ja, vi är ju fattiga som kyrkråttor så tur vi kom billigt undan. För övrigt verkar kyrkor rätt bra att arbeta i... sällan dålig stämning på sådana ställen.

2010-04-17 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0