kanske inte....

...de bästa bilderna för att visa vad jag har för färger i håret nu, men lite syns de väl i alla fall. jag gillart! Tänker fortsätta exprimentera så blir jag väl duktigare för var gång. Har redan kommit på saker som jag ska tänka på till nästa gång. För perfekt blev det då rakt inte. men kul! Gillar att det händer saker, lite liv i det hela. Kul om min livlighet inuti huvudert speglar sig på utsidan!
  
Förr klipte jag mig själv också, men det vågar jag inte nu när jag håller på att spara ut håret.
Nästa projekt blir nog slingor i hela håret, tror jag nog.

Kommentarer
Postat av: mickis

Så sniiiggt på dig!! <3

2010-04-29 @ 01:26:51
URL: http://missbrodin.devote.se
Postat av: Gabe

Ja, och det blev lika bra där fram i håret!

2010-04-29 @ 12:43:01
Postat av: Marika

Sv; haha nej, men det känns som om ALLA har blogg nu förtiden, det har blivit väldigt populärt nu :) ! Men kul att du vill va med o tävla! Kram

2010-04-29 @ 18:15:31
URL: http://Fredrixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0