Hej och Hejdå!

Ibalnd saknar jag mina piercingar. Mest min septum faktiskt...
Troligtvis kommer jag aldrig göra om den.

Men ibland, som nu, är det frestande. kanske ska jag nöja mig
med en liten en i näsvingen, diskret och bra.
 
Bara så drygt när man ska tvätta ansiktet.
Eller.. eller.. eller........ nä?
  
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag var första dagen på mitt nya arbetsställe. Tror jag kommer att trivas bra!
Eftersom jag bytte arbetspats med så kort varesel så åkte jag till min gamla arbetspalts för att säga "hejdå". Kommer sakna det stället, men, det nya blir bra.

Jag gillar nytt. Nystarter är bäst! Spännande.
Nog därför jag gillar att flytta också. Som sagt, spännande varje gång!

Bodypump blev det också, jag vill bli starkare igen! Såå skönt!

Lite stickande framför teven nu på kvällen, men bara lite.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag lägga mig och lyssna till en ljudbok.
kanske, kanske lösa lite korsord. :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillar verkligen den där bilden.

Du är så himla fin men det är du alltid=)

Hoppas att allt är bra vi får försöka ses snart.

Massa kramar T

2010-04-06 @ 21:27:31
Postat av: Gabe

NEEEEEEEEEEEEEJ! INGA PIERCINGAR! DU ÄR INGEN FJORTIS LÄNGRE!

2010-04-07 @ 21:55:48
Postat av: Isabell

Mäh, fjortis har jag ALdRiG varit såattuvet, bah!



Vi har väldigt olika syn på dedär med kroppsutsmyckningar av olika slag... vi får helt enkelt försöka leva med det!



Det är snyggt med pieringar på rätt människa på rätt plaats. Det tycker jag!

2010-04-08 @ 10:38:04
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0