En liten glad skruv (handlar detta ej om)

Efter arbetet idag tog jag min ut i solen, faktiskt. Lade ut en filt på gräset, som Therese en stund senare kom och delade med mig. Härliga vårsol! Inte alls sådär äckligt varmt, uta helt LAGOM, (landet lagom är bäst?)

-----------------------------------------------------------------------------------------
Ooooh, i morgon ska jag börja sjunga i en kör. jippi! Hoppas det blir lika roligt som jag tänker mig. Har alltid tyckt om mina körer... längesedan sist, si sådär... 7 år sedan? Om man inte räknar med Lucia i skolan förstås. Så nu är det faktiskt dags igen! :D
------------------------------------------------------------------------------------------
Fikade på stan med Liselotte. himla trevligt! Gött snack, go smörgås, och asgött kaffe! :D 
------------------------------------------------------------------------------------------ 
På mitt första yoga-pass med ny ledare idag.... Jag kan säga att mina förväntingar var rätt mycket högre och annorlunda än vad klassen verkligen visade sig vara och vad det gav mig. Inte i min smak. Men det kanske är för att jag hade världens bästa yoga-instruktör på rambergsvallen?! Och självklart skulle jag vrida till min onda högerfot så min smärta blir 1000 gånger värre en tid framöver. Men man överlever. Ellerhur! 


Kommentarer
Postat av: Gabe

Härligt att du hade det trevligt idag! Nu sitter jag salongsberusad vid datorn och du andas "högljutt" i rummet bredvid. Ses snart! Hehe.

2010-04-13 @ 23:59:48
Postat av: Robert

Kan inte annat än att hålla med, lagom varmt är det absolut bästa. :)

2010-04-18 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0