En kväll blev två dygn och lite till

2010 blev det ingen påskäggsmålning för min del, men dessa är två ägg som jag målade förra året. Får satsa på något alldeles speciellt nästa år istället. Kanske. : )

 
-----------------------------------------------------------------------------------

Åkte till Mamma
i torsdags. Blev att jag stannade där till nu, lördag morgon. Ska tillbaka i eftermiddag och fira påsk med folk (och fä?)=P 
 
Vi var igång hela dagarna med matlagning och uppsättning samt målning av pärlspont mm. Underbart fint blir det! Kul när hela/halva/delar av familjen pysslar tillsammans.
Liv och rörelse är grejen! <3
 

Nu ska jag till Huset med svärföräldrarna och kolla till/hjälpa till lite. Sen resa till lreum igen!

Och gissa om jag blev glad när jag fick ett påskägg av Gabriel. Några godisar, och biljetter till Jesus Christ Superstar i slutet av April. Lovely!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött, påsk med ägg å en massa männskor, öl å go mat. Äggen är slut, du får måla en majbasa i stället. hittar inte mina tofflor. det blir en hektiskg hälg, med mycke pärlspont och målarfärg.hälsa din boyvän.

Kramar från vi i lerum

2010-04-05 @ 09:49:37
Postat av: Gabe

Fina ägg. Får bli fler nästa år! :)

2010-04-05 @ 17:52:35
Postat av: Elisabeth

Ja, du fick fira med fä! Jag var där med min lilla familj...

2010-04-05 @ 21:52:53
Postat av: Isabell

Tack för kommentarerna, Love it!



Hmm.. jag kan inte hålla med om att ni är fä, inte alls faktiskt. : )

Riktigt kul att träffa er igen i alla fall!



Nästa år får de bli mer påskkänsla överhuvudtaget tycker jag. Eller så får jag ta igen det nu hela vägen till nästa år med påskmust och äggmålande. gabe kommer bli tokig.... =P

2010-04-06 @ 13:24:43
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/
Postat av: cina o mamma

Nyss hemkommen från en trubadur och visafton där Anton och hans vänner spelade, mysigt. Kul att läsa om dina funderingar och dagliga göromål :)

2010-04-22 @ 01:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0