En vardag, min vardag, den här vardagen

Hemma från jobbet idag med med brännande fotsulor, ilande handleder, molande rygg och nacke, ögonlock tunga som bly .... listan kan göras lång men jag vill skriva om någonting annat. Vad? Jag vet inte ännu. Skriver om det som dyker upp tänkte jag.
 
Jag har faktiskt börjat skriva mer för mig själv igen, små berättelser, dikter, låttexter ... någonting att göra någonting av i framtiden kanske. Tanken har ju funnits med mig i mågna, många år. Vi får se helt enkelt om jag får "tummen ur" och börjar skriva på någonting seriöst här framöver.
 
Även meditationen har jag börjat ta upp igen. Jag vet ärligt talat inte riktigt varför jag slutar med det från och till, eftersom jag vet att jag mår bra av det. Kommer ner i varv, kommer närmare mig själv igen och får energi av det. Det finns inga nackdelar. Så varför slutar jag? Ja, det tål att tänkas på.
 
Kanske dags för lite meditation nu? Jag tror det. Om jag inte kan gå ut och njuta av solen så är det i alla fall det näst bästa! : )
 
Isa x 4. (Håret är uppsatt, inte klippt, om någon nu oroade sig. ;-) )
Taget för några dagar sedan.
 
Sköt om dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0