Lite pyssel blev det allt

Härliga helg! I lugn takt har jag/vi arbetat lite i trädgården, ätit gott, jag har övningskört och så har vi städat. Däremellan har jag/vi tagit det lugnt. Yogan har jag genomfört varje morgon i snart två veckor nu och jag har tänkt försöka fortsätta med det ett bra tag till!
 
I söndags kväll fick jag för mig att pyssla något till våra alldeles för tråkiga stora fönster utan fönsterbrädor i köket, och det blev ett par sådana här (som på bilden nedan) hängande krukor/ljuslyktor. Med ett par hjälpande händer av John blev det faktiskt riktigt fint tycker jag. Tyvärr tycker jag inte att kortet gör "mästerverket" rätta, men huvudsaken är ju att vi blev nöjda och att det fyller sin funktion, att fönstrena inte ser så stora och tomma ut ;)
 
Nu har denna långa dag helt klart tagit ut sin rätt, dags att bara vila och sova så att jag förhoppningsvis orkar med morgondagen som jag tänkt! : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0