Guldkorn och balans

Jag slutade skriva här först på grund av att jag inte hade internet. Nu efter ett havår har jag internet igen, men vet inte om jag ska fortsätta med min blogg just nu?
 
Det känns som att det kanske skulle bli för inriktat på vad mina tankar mestadels är inriktade på, vilket verkligen inte är pyssel, en härlig vardag och framtidstro (vilket jag hade önskat). Utan kanske mer om sjukdom, trötthet och uppgivenhet, vilket inte är vad jag vill förmedla. Men det är svårt att göra någonting bra och kreativt när man inte har den känslan någonstans i kroppen.
 
Alltså, jag vet att allt inte behöver eller kan vara rosenröttssött och regnbågsskimrande, guldkantat och alldeles, alldeles underbart .... men någon slags balans vore bra och jag återkommer när jag väl hittat den. Balansen. Eller ett litet litet guldkorn att fästa i min för tillfälligt trasiga själ och kropp för att inge hopp? Tack!
 
Sköt om dig så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Gabe

Fortsätt med din blogg! :)

Svar: Tack Gabe, jag ska göra det : )
Isabell

2014-03-11 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0