Fäääärdig!

Med topp-betyg och jäkligt bra kretik på arbetet kan jag stolt lägga examensarbetet bakom mig med blicken framåt. Nu är jag ledig några dagar fram till en hel dags examensfirande med klassen på fredag, start 9:30. Champangefrukost innan avslutningslunch och slutligen (?!) middag med delar av klassen. Om en vecka börjar jag arbeta som vårdadministratör. Är det inte fantastiskt!?
Titeln kanske inte är så speciellt spännande, men innehållet är ... undrar du inte vad de "osynliga" arbetsuppgifterna är förnågot? ; )

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Grymt jobbat! Jätteroligt att läsa =) Var ska du jobba?

Svar: Jag jobbar på lung/allergologen på Sahlgrenska i sommar. Sedan får vi se. tack : )
Isabell

2013-05-20 @ 19:59:53
URL: http://www.fotoliselotte.se
Postat av: Ida

GRATTIS BÄSTA ISA!!!!!! :D

Svar: Tack Ida!! Nu ska det firas!! :D Kan inte riktigt förstå det själv, att jag är färdig. :)
Isabell

2013-05-21 @ 06:29:15
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0