Examensdagen

Sov knapt någonting natten till den stora dagen eftersom jag hade migränliknande huvudvärk, men det blev en helmysig dag i alla fall som började med campangefrukost 9:30. Sedan lunch på Kajskjul 8 där examensbevis och betyg delades ut.Känns bra!
 
Efter lunchen drog vi vidare till ett tapas-ställe där det blev några glas av valfri dryck till de små rätterna, innan en väldigt lååång och kringelkrokig väg till ett uteställe där vi kunde sitta ner, som resulterade i splittring och Condeco (ett café) för min, Carros och Thereses del ... innan jag drog vidare för att träffa Linnea med vänner på andra långgatan. Sedan spelning på Pustervik, Glesbygden, ett reggea-band. Inget jag lyssnar på sådär frekvent, men riktigt mysigt att gå och titta på! : )
 
Väl hemma, strax efter 01, väntade en stor svävande heliumchampangflaska och en underbart fin blombukett på mig. Underbaraste syster ville att jag skulle ha någonting fint när jag kom hem. Så glad jag blev!
 
Jag tog inga bilder under dagen, så fick några skickade till mig av Angelica och Evelina.Tack! 
Från hampangefrukosten

Jag och Angelica
 
Tycker nog att jag ser lite "efter" ut på bilden till höger, men det bjuder jag på! ; )
 
Jag, Evelina och Tomas
 
Detta väntade på mig efter examensdagens slut

Gårdagen spenderade jag i sängen. Varvade sovande med Dexter-avsnitt. Så förbannat trött och ont i halsen/kroppen. Lika idag. Inte roligt alls, men jag tror på att försöka vila i form till första arbetsdagen som vårdadministratör. I morgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis än en gång och lycka till på nya jobbet i morgon :D

2013-05-26 @ 10:19:39
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0