Yes!

Jag stog ut hela LIA-dagen trots att jag tänkte åka hem hela eftermiddagen. Så otroligt trött förutom den vanliga värken. Antar att det hade åt minstone lite att göra med inflammationen jag har i kroppen. Kändes bra att jag stannade faktiskt, för jag vill verkligen inte vara borta från LIA:n mer.
 
Vi diskuterade värk lite på LIA:n/praktiken, och jag kom på att jag ska investera i en värmedyna så fort jag har råd här framöver. Tror nämligen att det kan lätta min nattliga värk en hel del! Värt att prova i alla fall.
 
Efter LIAn/praktiken idag mådde jag lite bättre, och fullföljde planerna på att träffa Therese. Käka och "snacka skit". Underbart roligt! Jag är väldigt glad att jag inte åkte hem, utan stod ut, trots att jag har väldigt ont nu. Ibland är den enrgi man får av att träffa sina vänner ovärderlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0