Upp som en sol och så vidare

Dagen har bestått av äggmålning med Joh på morgonkvisten, örhängesmakeri samt en god och trevlig tripp till Falköpings ost för ostbuffé med John, Yvonne (Johns mor) och Perra. Startade lovande!
 
Våra äggmålningar
 
Några örhängen jag gjort
 
Väl hemma igen kan man säga att luften gick ur mig och jag var tvungen att lägga mig. Både kroppen och huvudet kändes helt usugna på energi så jag sov till 18:55. Hade nog kunnat sova hela natten fram till söndag morgon om det var så, men tyckte lite synd om John som var uttråkad så jag gick upp för att lägga mig i soffan i stället. Myyyycket bättre?!
 
Jo, men efter ett tag tvingade jag mig till en 5 minuter lång promenad och en halv energidryck (som jag annars absolut inte dricker  annars, så du vet mamma ;)). Lite bättre mår jag även om jag känner mig rätt så energilös fortfarande.
 
Bara att göra det bästa av situationen ... vilket är att gå och hjälpa John i köket. Hacka sallad till nötfärsbiffarna som vi ska äta framför en film. Mys.
 
Vad är det man säger, upp som en sol, ner som en pannkaka? Stämmer rätt bra idag. Men lite sol glimtar nog igen innan det är läggdags verkar det som : )
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0