Blocket

Idag har jag sålt min första grej på blocket. Känns bra!  Även om jag "bara" fick in 200 kr så är det en bit på vägen.
 
Jag behöver få in pengar till hyra och det viktigaste i juni och juli eftersom jag varken har CSN eller lön då. Samla burkar eller tigga är inga alternativ så klart, inte heller ställa sig på Rosenlund eller likvärdigt ställe, men annars kanske Du har något tips på lättsamt hemmaarbete eller något annat som man kan få in lite pengar på?
 
Tyvärr är jag hemma från praktiken idag. Vaknade och märkte att jag inte kunde ställa mig upp. Nu har jag varit upp och käkat i alla fall. Annars har jag kollat på två filmer, men börjar känna mig rejält rastlös.
 
I morgon ska jag fanimej må bättre!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gå med i grannar.se :)där kan man gå ut med folks hundar, va barnvakt och sånt : )

Kramar! <3

2013-03-08 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0