Andra intervjun av tre

Man kan väl inte säga att jag är på topp direkt. Illamående, stickningar i ben och armar, halvt igenklistrade ögon, tät i näsan samt huvudvärk. Nära på mitt habitualtillstånd den senaste tiden ... give or take some symtomes.
 
Men idag ska jag till Sahlgrenska med Sofie som jag skriver examensarbetet med för den andra av tre intervjuer vi ska göra med enhetschefer. Skönt att komma igång "på riktigt" med att samla in materialet till själva skrivandet sedan. Utöver dessa intervjuer blir det enkätutlämningar samt korta telefonintervjuer, så det är en del kvar att göra. Men som sagt, skönt att ha kommit igång och jag är spänd på att få se resultatet sedan! : )
 
Dags för en kopp kaffe!
 
Morfars underbara kopp
 
Morfar har förresten namnsdag idag. Har sänt iväg ett vykort med en liten gratulation igår, så det borde vara framme idag. Grattis morfar Josef! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0