Snormaskinen firade midsommar

Snormaskninen, det är jag det. Hur mycket snor kan en producera egentligen? Alla sinnen känns helt avstängda. Men jag tror inte att jag har feber för tillfället så jag ska ta  mig till jobbet. Det var lite kämpigare än vanligt igår, men jag vill verkligen inte vara hemma från arbetet. Speciellt inte på avdelningen då jag är ensam sekreterare. Men om jag inte kan så måste de förstås lösa det på något vis. Men nu ska jag gå inför att jag kan! : )
 
Midsommar firade jag och John i Hjo med en massa glatt folk. Roligt alltså, och Hjo är fint!
Fick lite bilder av Ida då jag knapt tog några själv, publicerar några av dem här nedan.
Midsommarkrans
Midsommardans
Bara för att jag gillar't!
Midsommarflickor
 

Den bästa bilden på John och mig. Fotogeniska, verkligen!
Kanske något bättre bild? Kanske. : )
 
Ena halvan av bordet, gott och gött var det! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0