En version av fönstershopping ...?

Åh vad många gamla fina hus och gårdar det finns uppöver i landet för en liten peng (i alla fall om man jämför med Göteborg) som behöver lite omvårdnad och kärlek. Tänk om jag bara kunde! Jag sitter som klistrad framför hemnet.se (tar en liten paus nu för att blogga).
 
 
Än så länge är det bara "se men inte röra" som gäller. Men snart vänder det! Om en inte allt för lång framtid bör jag kunna köpa mig ett eget litet ställe att kalla mitt hemma. Kanske inte en gård till att börja med, men en lägenhet med uteplats/balkong på rätt ställe hade inte varit helt fel just nu : )
 
En annan liten grej jag har för mig är att med jämna mellanrum söka på "Hofors kommun", eftersom det då och då dyker det upp hus som jag varit i när jag var liten, eller hus som jag gått förbi och undrat hur de ser ut inuti ... kul, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0