Törstsläckare

Jag blir sällan törstig, men när jag väl blir det är det oftast strax innan eller efter tandborstning på kvällen. Så har det varit så länge jag kan minnas. Det godaste som finns vid de tillfällerna är enligt mig att dra på rejält med kallt vatten i badrumskranen, kupa båda händerna som en bägare, låta vattnet fylla händerna och bara dricka, dicka, dricka. Ooh så gott!
 
Annars dricker jag faktiskt väldigt lite vatten och dricka över huvud taget. Därför försöker jag ta mig en kopp kokat  vatten (avsvalnat till drickbar temperatur) en till tre gånger om dagen, t ex till morgonen, middag, kväll. Också gott, och troligtvis nödvändigt.
 
Spännande att läsa om mina dryckesvanor? ; )
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Isa
Jag undrar om en fika skulle kunna vara något på fredag?
Mvh
L-M

Svar: Det blev inget som vi båda märkte, men hoppas vi kanske kan få till en träff nästa vecka?!! Kram!
Isabell

2013-01-09 @ 21:16:38
Postat av: Anonym

Hej Isa
Vad tror du om en fika denna vecka?
Kram
L-M

2013-01-13 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0