Lite bilder från jullovet

Idag har jag förberett mig för i morgon, då jag trode att första lektionen på sista terminen på min utbildning skulle äga rum. Men som tur var kollade jag min mail nyss och upptäckte att schemat ändrats, jag börjar på tisdag. Jo, men då ska jag se till att utföra några ärenden på stan i morgon då! : )
 
Jag hade som sagt ett underbart härligt jullov 2012/2013, här kommer några bilder:
Underbara dagar hos min världs bästa morfar (magsjukan hade jag dock gärna skippat).
Tycker även om morfars 60-tals hus och inredning!
Det lilla gula som syns under vindkrafrverket är mitt gamla hus där jag växte upp.
Underbara ställe!
I Hofors hann jag träffa min barndomskompis Emma och vi gick på en härlig promenad
Ustikten till altanen från "mitt" sovrumsfönster hos far min. Riktigt mysigt
Nyårsaftonens förrätt, samt dukningen
 
Huvudrätt samt efterrätt. Oh jäklar vilken god middag vi lyckades fixa till nyår -12. Om jag inte minns fel döpte vi förrätten till "tre rundlar med osttäcken på en bädd av machésallad". Huvudrätten "Kalv och kronhjortsfilé med friterade potatisklyftor, svart och vit sås" och efterrätten till "Egengjorda rullar med glass från Philadelphia". <3
Lite nattligt skoteråkande, underbart!
Det är skönt att komma in till elden när man varit ute ett tag ...
En skotertur med far mini det lilla dagsljus som infann sig
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som du haft det helt underbart :) hihi! Vi måste se till att ses någon dag! <3 Pussar!

Svar: Basolut, och absolut!! <3 :D
Isabell

2013-01-08 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0