Längtan, mys och kreativitet

Det är faktiskt himla skönt att vakna utan sån där förbannad överjäklig värk när natten varit fylld av just sådan. Jag känner mig liksom fri, om än trött och förkyld. Trött som bara den. Men nu ska jag ta mig en prommenad på min lediga dag, sedan gå och små-mysa här hemma till John kommer hem ikväll.
 
Nu har jag gått en redaktörsutbildning också. Fint låter det va? Himla roligt faktiskt, skulle vilja lära mig mer!!! Denna handlade om EPiServer vilket bland annat Sahlgrenska använder till sina hemsidor. Men som sagt blev jag rejält sugen på att fortsätta med hemsidor på ett kanske mer spännande och kreativt vis ...
 
Den här ca 1,5 år gamla bilden får symbolisera min längtan efter att få snickra hemsidor,
samt renoveranågon gammal möbel till någonting förhoppningsvis fint och eget

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh. Episerver. Programmet som satt käppar i hjulet för mig då man måste ha det inom media, men nu äntligen har jag använt mig av det i jobbet, så det är gött. Visst är det kul? :D

Hoppas ni får en trevlig helg!

2013-02-15 @ 18:37:54
URL: http://drinkitup.blogg.se
Postat av: Isabell

Det är himla roligt faktiskt! Jag vill mer!!! Kanske kan kosta på mig en mer gedigen utbildning framöver.. eller i alla fall satsa på att bli ansvarig på något vis i arbetet : ) Vi måste ses snart!!

2013-02-16 @ 16:58:02
URL: http://bellatrixofix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0