första dagen ... på resten av livet och så vidare

Idag var första dagen på min tredje och sista LIA(lärande i arbete)-period. Det känns bra än så länge, lovande! ; )
 
Jag hade även den sista tentan på vårdadministratörsutbildningen nu på kvällen. Arbetspsykologi. Tror det gick okej i alla fall, men fick skrivkramp i handen för jag kan säga att det inte var igår som jag skrev för hand i nästan två timmar ...
 
Nu slö-kollar jag på "familjen annorlunda" medan jag bloggar. Sedan ska jag bara vila, slappna av, sortera intryck och sova i väntan på en ny dag med nya lärdomar.
 
Vill bara tillägga att: nu är våren varmt välkommen! Längtar!
Gillar känslan i bilden, våren 2012

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysig bild. Jag längtar så jag tror jag spricker snart! :)

Svar: Jaaaa!!! Och förutom våren och lite annat längtar jag efter dig faktiskt! Ses nästa helg? Alltså inte den som kommer nu, men nästa? Vi ska troligtvis vara i Gbg då. Puss!
Isabell

2013-02-19 @ 06:20:44
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0