Den känslan

Känslan när man vet att man gjort någonting man inte borde/får/ska och blir upptäckt ...
... har ingenting med just nu att göra, men jag gillar bilden på mig och min bror. Undrar vem som var hjärnan bakom det hela? Det var säkert jag.
 
Jag ägnar alla mina syskon varma tankrar, och hoppas vi alla fyra kan ses snart. Lite krångligt när vi är utspridda över Dalarna, Göteborg och Tyskland, men nog går det att få ihop någon gång varannat, vart tredje år sådär. Men lillasyster träffar jag på torsdag, och lillebror förhoppningsvis till påsk eller i sommar. Längtar! Storebror får jag nog längta lite extra efter känner jag på mig. Brukar bli så.
 
Nu är det mindre än två veckor kvar till min 3:e och sista LIA-period startar. Jag vet ännu inte vart jag ska vara, mer än att det blir på något sjukhus i Göteborg. Hoppas på lite mer visshet snarast så att jag kan vänja mig vid tanken och planera resvägar mm. Ska bli spännande att se vart jag hamnar.
 
Förresten fick jag VG på tentan som jag pluggade till i helgen, och därmed VG som betyg i ämnet företagsekonomi/marknadsföring. Härligt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis.
Nu blir det segerdans
Kram

Svar: Tack!! :)) Vi får dans tillsammans snart
Isabell

2013-02-05 @ 21:59:48
Postat av: Mikaela

Vilken fantastisk bild! :) Haha va fina!
Och grattis till tentan <3

Svar: Tack vännen!! : )
Isabell

2013-02-08 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0