Helg

Helgen som var var mysig. Lugn. Kattvakt och svampplockning bland annat, och ett litet besök på Halta Lottas krog som ligger på promenadavstånd från lägenheten vi bodde i i helgen. Nu är det två arbetsdagar kvar då jag arbetar 6-timmars dagar. Sedan börjar jag arbeta 100 %. Det känns som att det var en evighet sedan jag arbetade 8-timmars dagar sist. Vilket det nästan var för jag har ju pluggat i två år. I och för sig på heltid, men tiderna är ju lite annorlunda och friare när det gäller plugg.
 
Nu bär det av mot ett läkarbesök, sedan arbete innan vila. Känner mig inte speciellt kry, men vill råda bot på det. Ska se vad läkaren kan hjälpa mig med! : )
Inte speciellt mycket svamp blev det i helgen som var, men många skratt, så härligt!
Ida har tagit bilden.
 

Kommentarer
Postat av: Ina

Vilken härlig bild att titta på nu i snörusket :-)

Svar: Ellerhur, och nu är solen på g igen! : )
Isabell

2013-12-08 @ 12:25:26
URL: http://fyrtiotaggare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0