Kanske lite snabbare än vanligt?

Helgen gick förbannat fort alltså. Kanske lite snabbare än vanligt?
 
Det som i alla fall utmärkt sig mest under helgen är helt klart den underbart härliga bröllopsmiddagen som jag och John var på i lördags. Johns mamma gifte sig nämligen! Det är verkligen någonting speciellt med bröllop. Känslorna liksom flödar, inget udantag denna gången. Jag är glad att jag fick vara en del av den fina kvällen! : ) <3
 
I fredags var det sista dagen på den praktikpatse där jag varit i sju veckor. Har trivts väldigt bra där, men det ska bli spännande att se hur de sista två veckorna av praktiken på ett helt annat ställe kommer att te sig.
 
Nu är jag ta mej fan helt slut i kropp och knopp, så det känns underbart härligt att höra John koka varm choklad i köket, och veta att sängen är nybäddad redo att krypa ner i med den varma chokladen, en film, och bara ta det lugnt till sovdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0