Liten uppdatering

Jag är fortfarande helt förvånad och tagen över att jag (peppar, peppar!) inte har haft någon extrem värk sedan den dagen jag skrev om för några veckor sedan, då jag vaknade upp en morgon och kände att "idag kan jag leva ordentligt!". Vågar knapt tro det, underbara känsla! Börjar dock känna den där väldiga tröttheten smyga sig på mer och mer. Ska försöka mota bort den så gott jag bara kan, Bort med fibron, bort! Jag vill fortsätta vara mig själv, vilket fibron inte tillåter mig att vara när den gör sig påmind som mest. Men jag har en känsla av att jag kommer lära mig hantera detta på ett bra sätt framöver. Man får göra det bästa av det man har, helt enkelt.
 
En sak som jag märker hjälper är meditation. Så det är bara att köra på det. Ibland tycker jag att det är svårt att ta mig tid till det, men jag får helt enkelt göra det eftersom jag vet att det hjälper mig. Det är lite som träning, skönt när man väl tagit sig dit, och när det är gjort ; )
 
Nu är det verkligen sovdags. Det är ju en (skol)dag i morgon också.
 
Sköt om er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0