Snökaos och annat kaos

Hela min vänstra sida av min kropp om vart annat bultar av värk, om vart annat liksom domnar bort. Riktigt irriterande. Har försökt med värktabletter, självmassage, röra på mig, ligga still ... men inget verkar fungera. Kroppskaos. Så nu ligger jag ner och skriver, sedan ska jag ta lite fler värktabletter och lägga mig för att lyssna på ljudbok. Så får det bli. Hurrar inte av glädje, men jag får helt enkelt se fram mot en bättre dag och hoppas att den är i morgon.
 
Detta med julkklappar är ett kapitel för sig ocskå. Egentligen hade jag så klart velat haft obegränsat med pengar för då hade jag kunna hitta världens bästa julklappar till dem jag tycker om, men när ekonomin är begränsad och man inte vill köpa något skit bara för köpandets skull - egentligen, så är detta med julklappar svårt. Svårare att komma på något till vissa personer än till andra såklart. Så är det varje år. Julklappskaos. Jag är rätt övertygad om att jag inte är ensam om dessa tankar?!
 
Vinter. Vi fick snö här i Göteborg! Men jag förvånade faktiskt mig själv rejält den första dagen jag såg snön här i Göteborg i år. För första gången kanske någonsin var jag förbannad på snön och önskade att den skulle försvinna.
 
Svärandet över snön berodde på att jag kom försent till praktiken eftersom både tåget från Falköping blev försenat, och spårvagnarna krånglare. Snökaos. Sen hade jag förståss med mig en stor rullväska som jag behövde släpa i ett par decimeter snö i uppförsbacke med iskalla vindar och snöyra i ansiktet. Nä, då var jag inte glad. Men efter den dagen har mina "normala", vanliga, vinter- och snökänslor kommit tillbaka. I just LOVE snö!
Isabell i Kiruna som liten

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, vad söööt!

Svar: Tack! : )
Isabell

2012-12-10 @ 14:30:58
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0