Wow vilket flow!

Jag är inne i ett kreativt flow. Helt underbart! Det börjar med att jag rensar och städar, gör mig av med saker jag känner att jag inte vill ha längre och sätter resterande på så bra platser som jag kan komma på. Avslutar liggande projekt och kommer på nya ideer. Äter bra, ringer folk jag haft dåligt samvete över att inte hört av mig till på ett tag... Fyller i papper, slänger papper, sätter papper i pärmar.... Tränar. (om jag inte råkar vara förkyld.) Under dessa perioder är listor mina bästa vänner. Och musiken så klart. Love it!

Det tråkiga är att jag vet att det tar slut.

Men... då har jag åt minstonne fått en massa viktiga saker gjorda och har mått riktigt bra ett slag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0