Hej bord!

Idag blev vi med matsalsbord. F*n va gött! Nu fattas bara stolarna.

Du stack ett hål i min Kevlarsjäl

Och så blev jag sjuk och blev den skugga du ser nu

är jag svartvit inuti?

Det är en helt ny värld

Ett hårt oigenomträngligt skalbaggeskal

När Jag faller
Orkar Du för 2?

Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt

Den gör mig tveksam när du behöver
Snabba avslut, snabba svar


På vägen tvättas spåren bort
en olycka blir minnen blott

jag gör det snart igen

Håll ut Stå ut med mig

och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen

(Tänk dig för, tänk dig alltid för)
I en tunnel ser jag ljus

det går över, det går över, det går aldrig över…

 

(Måste tänka framåt, måste tänka stort)
Och jag hänger envist kvar

men arvet väger tungt
Gener & anlag

långsamt, långsamt, åh så långsamt

Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut (?)

Ord bevingade som fjärilen

Nu är jag vaken jag är fri

Lögner skär lätt av mig fingrarna

Jag är ljusår ifrån.


Texten ovanför har jag knåpat ihop av olika kent-låtar. Betraktaren får själv tolka. : )

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0