Jag ska bara...

Nämen, hej hej Huvudvärk och illamående! Ses vi idag igen?
Tydligen. Fyyy... Men, jag är på benen i alla fall! 


Pyssel. De är faktiskt riktigt användbara om man har lite fantasi! ; )

Jag har stickat klart ännu några pulsvärmare.

...Och satt dit ännu lite fler frimärken på min decoupage-ask.

Läsa läsa läsa. ja, det hade jag tänkt ägna en stor del av dagen till. Läsa kurslitteratur. Men "jag ska bara..." ...har det blivit lite mycket av det senaste känner jag!

Senare får vi se om det kanske blir en sväng till huset också. Gabe ska dit och hjälpa till med att bära in saker. Jag vill också flytta, nu! : )

Frukost. Det är dagens nästa projekt. Då kanske jag får lite mer kraft till att samla tankarna ordentligt. Kan behövas!


Kommentarer
Postat av: Gabe

Just det där med huvudvärk är ju olidligt. Det värsta! Fast kanske illamående nästan är värre!

2010-09-26 @ 16:52:47
Postat av: Roxanne

Fiff-piff med frimärksburken. Sjukt snyggt :-D

2010-10-03 @ 21:21:40
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0