"Vart tog solen vägen?"

1ans spårvagn till hagakyrkan med Mikela. Vi strosade längs haga och gick in i de små butikerna. Förundrades över vad mycket fantasktiskt smått det finns som jag vill ha, och sådant jag inspireras över. Sådant som väcker tankar och känslor som man kan göra någonting av. konstnärssjäl. 

Fika på cafe "lugn och ro" eller något i den stilen hette det... Det tyckte vi lät bra.
En varsin vaniljlatte, smörgås och en del snack senare tog vi oss till Åhlens där jag köpte ansiktsmask. Mmm... 

Solen tittade fram såfort vi bestämt oss för att dra hemåt, typiskt! Men, vi klarade oss rätt bra
utan solen också.
  
klart man måste fota fikat till sin blogg ; )


Nu ska jag på pizza-äventyr med Gabe. Uppdaterar mer sen!  


Kommentarer
Postat av: Gabe

Testa på de stooora bullarna i Haga. Väl värda att förtära!

2010-05-05 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0