Nagellack och annat...spännande?

Nyss hemkommen från arbetet, och gabe drog till jobbet för ca 7 sekunder sedan.
Så, vad ska jag hitta på?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fixa naglarna! Inte lika roligt när de är nyklippta, men men. Tänkte, att om jag klipper av naglarna
så är chansen större att jag sätter mig ner med gitarren, men inte. 
Rätt tråkigt att öva själv, kommer liksom inte vidare. Får ta tag i det!
Men, vilken färg på naglarna?
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I julas gjorde jag en liten ängel som jag faktiskt tycker är så söt att hon förtjänar att visas här på min blogg. ; ) 
  
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har även gjort klart ännu en drömfångare nu. Har gjort 2 st som jag inte tänker nämna vilka
som ska få dem. Risken finns att personerna i fråga kan läsa bloggen... och det förstör ju lite
av själva överraskningen. (eh, en av dem kan nog inte läsa, men föräldrarna kanske =P)

 
  
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag mumsa på tacopajen som jag bakade igår, tillsammans med en goood sallad. Mmmm!
 / Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0