Städa städa och städa... och lite annat såklart!

Nyss hemkommen från en härlig prommenad med T. Therese.
Lyckades dyka på asfalten, nu när isen försvunnit... jag ska då alltid lyckas.
Mitt förra sår i handen hade ju precis läkt!
Jaja, de som inte dödar hädar. Men, för vad? Tack T!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vill börja fotografera igen. Just nu ställer jag så stora krav på mig själv så att det inte blir lustfyllt. Måste släppa det och börja fotografera bara för mig själv och för att jag vill.
Då kommer jag nog igång igen. 

Man kan inte allt från början, och jag måste hitta ett slags tålamod så jag orkar gå vägen till att
bilderna blir som jag vill.  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter arbetet satte jag igång med storstädning och tvätt här hemma.
Tvättade till coh med täcken och kuddar. Ska bli grymt skönt att lägga sig snart!

Hann med både body pump och att färga håret idag också. Från rödtott till brunett... men det röda lyser igenom lite som tur är : ) Det blir nog rött snart igen, ville bara prova en nyans nära min naturlia färg. Fast... efter 7 år som rödhårig jänta så ser jag mig som rödhårig faktiskt... : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0