3,5 kg

Den 16 Januari 2013 började jag äta regelbundet och i mer lagom mängd än på länge (med några undantag), samt träna styrka 20 minuter tre gånger i veckan och promenera lite varje dag. Allt detta med reservation för de dagar då min fibromyalgi inte tillåter mig till någonting av detta, men då får jag ta nya tag när jag kan helt enkelt. 
 
... det har i alla fall gett resultat!
 
Idag, en månad sedan jag började med detta sätt att träna och äta, vägde jag mig och glädjande nog har jag gått ner 3,5 kg! Det går snabbast i början, det är jag medveten om. Men nu är jag taggad på att se att jag sakta men säkert kommer att nå min målvikt.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktiga, duktiga Isa :D Blir så glad för din skull!

Svar: Tack vännen! :D
Isabell

2013-02-16 @ 18:51:13
URL: http://drinkitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0