Vad gör man med en halvbra persika?

Sylt.
 
Tanken var att jag skulle stiga upp senast 0700 för att simma. Men när väckarklockan ringde beslöt jag mig snabbt och lätt för att sova någon timme till, "jag behöver sömnen och jag har tid att simma i morgon bitti". Tänkt och gjort. Efter ytterligare lite sömn tog jag mit upp för att göra en bra frukost. Igår gjorde jag någon slags väldigt lättsockrad persiko-sylt som jag nu hade till dinkelflinge-gröten. Nya tag till att äta bra igen!
Persikosylt, eller något lilknande
 
Nu är tanken att jag ska plugga lite innan avfärd mot stan och en lunch med bästa Ida. Sen har jag en lista på små saker som jag ska försöka få gjort innan ytterligare en avfärd hemifrån.
 
Lätt besatt av en härlig låt av Alele Diane just nu, fjärde lyssningen för dagen. Tröttnar väl snart ; ) Men klicka här om du vill lyssna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0